Заходи щодо запобіганню булінгу, вербуванню і тероризму серед учнівської молоді!

Проведено низку превентивних заходів,спрямованих запобіганню булінгу, вербуванню і тероризму серед учнівської молоді.

Це і бесіди, виховні години,семінари,батьківські збори,освітні години щодо

◾️протидії спробам залучення здобувачів освіти до терористичноі діяльності;

◾️способів вербування підлітків через психологічний тиск,маніпуляції та фінансові винагороди;

◾️алгоритм дій,якщо тебе хочуть завербувати ворожі спецслужби;

◾️види відповідальності;

◾️покарання за диверсійну діяльність та співпрацю з ворогом;

◾️уникнення та протидія булінгу.

Лише спільними зусиллями й співпрацею з батьками ми захистимо своїх дітей від вербування та маніпуляцій.

Переконані,що наші здобувачі освіти – це патріотична молодь,яка попереджена про пастки ворога,тому озброєна знаннями щодо своєї поведінки в інформаційному просторі.

Разом до ПЕРЕМОГИ!🇺🇦

Слава Україні!

Героям Слава!

TikTok-канал «Fake.Busters /Мисливці за фейками»

 Підпишіться на TikTok-канал «Fake.Busters /Мисливці за фейками»!    Міністерство культури та стратегічних комунікацій разом із Благодійною організацією «Smart Angel» за підтримки ПРООН в Україні запустили новий канал у TikTok!  Ми розвінчуємо фейки та популяризуємо інформаційну та медійну грамотність через цікаві відеосерії.  Близько 2 мільйонів переглядів та понад 115 тисяч реакцій аудиторії вже з нами. Приєднуйтесь і […]

Роз’яснення щодо правових аспектів благодійної та волонтерської діяльності.

З метою запобігання шахрайству та іншим зловживанням у сфері благодійної та волонтерської діяльності Міністерство внутрішніх справ України спільно з Національною поліцією України та Міністерством соціальної політики України підготувало відповідні роз’яснення щодо правових аспектів благодійної та волонтерської діяльності.

Стартап «Казка»

Стартап «Казка» від Львівського професійного коледжу моделювання та ресторанної справи Автори стартапу: студенти Грениха Денис, Блага Галина, викладач конструювання одягу: Троць Богдана Богданівна. Місія бренду: допомагати розвивати навики соціальної взаємодії, емоційного інтелекту, фізичного розвитку особистості дошкільнят . Продукт: дитячі аксесуари у вигляді казкових тварин. Цільова аудиторія: працівники дошкільних закладів, сім’ї з дітьми віком від 2-х […]

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie.

x