До колективу та учнів МЦ ПТО ХМД м. Львова завітала відомо бізнес-тренерка, коуч: Оксана Виннницька з мотиваційним спітчем та цікавою лекцією-практикумом про сервіс.
Тема, з якою виступила Оксана: « Сервіс та продажі»
- Сервіс – що впливає на якість сервісу
- Різні типи Гостей: як знайти спільну мову та справити хороше враження
- Що дратує Гостей: топ помилки в обслуговуванні
- Емоції як основний тригер у комунікаціі з Гостями
- Корисні рекомендації, як збільшити лояльність Гостей до вашого закладу
Оксана Винницька
• коуч лідерів та команд- сертифікований коуч ECF, понад 300 коуч-сесій
•практикуючий бізнес-тренер з розвитку лідерства, ефективних команд та продаж -понад 5000 год навчання для малого та середнього бізнесу
• понад 11 років досвіду у сфері персоналу в корпоративному бізнесі- від HR-менеджера до корпоративного бізнес-тренера
• понад 7 років практикуючий бізнес-тренер з розвитку лідерських навиків та навиків продаж
• понад 80 бізнесів довірили навчання команд з 2017 р.
• авторка коучингового Щоденника Лідера.
Сторінка Оксани у Facebook – VynnytskaBusinessTrainer
“Допомагаю бізнесу підвищувати ефективність за допомогою авторської системи навчання лідерства та продаж, розкриваю таланти Лідерів завдяки коучингу».
Учні центру та присутні працівники були захоплені енергійною ораторкою та її інсайтами про надання якісного сервісу та послуг. Щиро дякуємо пані Оксані за зустріч та запрошуємо проводити такі мотиваційні заходи і долучатися до наших на постійній основі!
Команда МЦ ПТО ХМД м. Львова